franciscus1

Het zijn hectische tijden… Wat vandaag zeker lijkt, staat morgen op losse schroeven. Het valt niet mee om je eigen weg te vinden in die steeds veranderende omgeving. Je moet dan stevig in je schoenen staan. Of precies weten wat je wil.

Denk je ook wel eens: waar doe ik het allemaal voor? Wat is de zin van dit alles? Hoe kom ik daar achter? Hoewel je het misschien niet direct verwacht, kan de kerk je helpen zoeken naar jouw juiste weg.

De kerk houdt zich al 2000 jaar bezig met de zin van het leven. Ze heeft dus best wel wat ervaring, al is dat ook vaak met vallen en opstaan geweest. Maar onze bron, de bijbel als Gods Woord, heeft mensen in al die eeuwen tot steun kunnen zijn. Dus waarom zou dat nu niet meer kunnen? Probeer het eens… Laat je verrassen...

Benieuwd hoe anderen in het leven staan? We spraken ondermeer met:
Arjan Bouma  |  Otto de Boer

H. Franciscus | Actueel