tau nieuwTau is het officiële blad van de parochie H. Franciscus van Assisi. De naam Tau is ontleend aan het teken van de heilige Franciscus, de patroon van onze parochie.

Tien keer per jaar krijgen de lezers een nummer voorgeschoteld van meer dan veertig pagina’s. De inhoud is veelzijdig en divers. Een belangrijk onderdeel is het overzicht van alle vieringen in de drie locaties. Iedere keer zorgt een van de pastores voor een moment van bezinning aangepast bij de tijd van het jaar.

In het algemene deel staan berichten en verslagen voor de hele parochie. Aan het einde van dit katern de column van de bisschop van Groningen-Leeuwarden. Dan volgen de aparte gedeeltes van de drie locaties met het accent op de mededelingen en verslagen van lokale aard. Met uitgebreide aandacht voor de verschillende gegevens van de vele werkgroepen.

Een abonnement op Tau kost € 21,90 per jaar.
Bij betaling per automatische incasso betaalt u 18,90 per jaar. Een digitaal abonnement is ook mogelijk, dan ontvangt u de Tau per e-mail. Dit kost € 12,00 per jaar.
Helaas kunnen we op sommige plekken niet zelf bezorgen. Dan is een postabonnement mogelijk voor € 39,90 per jaar (portokosten zijn in dit geval € 32,70).
Aanvragen van een abonnement kan per e-mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Of schriftelijk naar Tau-administratie, p.a. Dr. Nassaulaan 3c, 9401 HJ Assen.

H. Franciscus | Actueel

button vastenwandeling 540px