Binnen de parochie hebben we sinds october 2022 een aantal maatregelen getroffen om de energiekosten niet te hoog te laten oplopen. Dat betekent dat we beperkingen hebben gesteld aan het gebruiken van de verwarming in de kerkgebouwen en parochiezalen.
De belangrijkste punt uit het rapport voor april 2026 is, dat verbruik van gas en electra in die maand ongeveer lag, zoals begroot.
Voor meer informatie en details over het verbruik kunt u het energierapport april 2026 lezen.
Voor vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met de
Bekijk/download vorige rapporten