Op 18 maart heeft de locatieraad haar overleg gehad. We hebben onder andere onderstaande punten besproken.

* Het gebouwenbeleid heeft op 11 april weer een bijeenkomst gehad. De resultaten van de afgesproken acties zijn daar besproken.
* De werkgroep onderhoud heeft een inspectierondje gedaan om de kerk. De voorkant van onze
kerk moet o.a. worden geverfd. Dit is een te grote klus en zal worden uitbesteed.
* Het overleg met de aanspreekpunten van de verschillende werkgroepen was op 9 april. De uitnodiging is verstuurd naar de genodigden. We willen o.a. op deze manier het contact met de werkgroepen verstevigen.
* De jaarlijks in te vullen Kaski-lijsten met de aantallen bezoekers en vrijwilligers zijn weer ingevuld en verstuurd naar het parochiebestuur.
* Het aanwezigheidsrooster voor de donderdagochtend is weer ingevuld. Het overzicht hangt in het kantoortje.
* Het volgende locatieraad overleg is op 23 april 2024.

Locatieraad Zuidlaren

Maria ten Hemel Opgenomen | Actueel