Dauwtrappen frontDonderdag 9 mei is het Hemelvaartsdag. Voor alle vrienden van het dauwtrappen is er vanuit de locatie Roden een speciale gelegenheid om te wandelen, te fietsen of per auto te rijden naar de, aan de Santiago de Compostella route gelegen, Jacobskerk in Roderwolde.

De wandelaars vertrekken om 7.00 uur bij onze kerk aan de Nieuweweg in Roden.

Om 9.00 uur is er een speciale dienst waarin Paul Spoormans en pastor Agaath Erich voorgaan. Jolanda van Houten verzorgt met dwarsfluit de muzikale omlijsting.
Na de kerkdienst is er een gezamenlijk ontbijt in het bijgebouw van de kerk. Van de deelnemers verwachten we dat ze belegd brood meenemen dat ingezameld wordt en bij het ontbijt het gedeeld en genuttigd wordt. Voor koffie en thee wordt gezorgd.
Er is een collecte voor de kosten en voor de Jacobskerk.

We hopen natuurlijk op mooi weer.

Met lentegroet van Leo Lelivelt T 0594 515 906

Triniteit | Actueel