Maandagmiddag 8 april zijn we voor de tweede keer bij elkaar gekomen in het parochiehuis en gezellig samen aan het handwerken geweest.

handwerkcafeYvonne had de eerste keer een gebreid muisje en konijntje meegenomen die zo schattig waren, dat de overige dames er helemaal verrukt van waren en de afgelopen maandagmiddag er ook mee begonnen zijn. Voor een aantal was dit met een nieuwe techniek, namelijk op de rondbreinaald!

Maar eigenlijk zouden we het heel fijn vinden als er meer mensen zich bij ons willen aansluiten. Schroom niet, je kunt gewoon je eigen werk(je) meenemen. Er zijn geen verplichtingen!

We komen één keer per twee weken bij elkaar op de maandagmiddag in het parochiehuis. Het eerstvolgende Handwerkcafé is maandagmiddag 29 april. Aanvang 14.30 uur.

Rini Geerts-Dekens

Maria Tenhemelopneming | Actueel