Bent u nog niet geabonneerd op de Tau? Dan volgt hier een interessant aanbod!
De Tau is ons parochieblad, voor alle locaties van de Parochie H. Franciscus van
Assisi.

tau nieuwTien keer per jaar krijgen de lezers een nummer voorgeschoteld van zo’n veertig pagina’s in fullcolour. De inhoud is veelzijdig en divers. Informatie en achtergronden. Een belangrijk onderdeel is het overzicht van alle vieringen in de locaties. Iedere keer zorgt een van de pastores voor een moment van bezinning aangepast aan de tijd van het jaar.

In het algemene deel staan berichten en verslagen voor de hele parochie. Dan volgen de aparte gedeeltes van de drie locaties met het accent op de mededelingen en verslagen van lokale aard. Met uitgebreide aandacht voor de verschillende activiteiten van de vele werkgroepen.
Het blijkt dat veel lezers van de nieuwsbrief en bezoekers van de website nog niet geabonneerd zijn op dit fraaie blad. Daarom willen deze lezers een bijzonder aanbod doen.

Neem een voordelig proefabonnement!
Een abonnement op Tau kost normaal bij automatische incasso € 18,90 per jaar voor tien nummers. Maakt u gebruik van ons aanbod, dan ontvangt u de acht resterende nummers van dit jaar voor € 8 (voor de plekken waar we zelf kunnen bezorgen).
Heeft u belangstelling voor dit aanbod? Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Onder vermelding van aanbod Tau. Wij sturen u dan een formulier voor het invullen van de benodigde gegevens.

Guus Klaas, penningmeester

H. Franciscus | Actueel