antwoord tauJaarlijks kregen de abonnees van het parochieblad een verzoek het abonnementsgeld voor het blad over te maken. Afhankelijk van de locatie werd er een acceptgirokaart bijgevoegd. Dit systeem werkte prima, maar had toch een paar nadelen.
In een aantal gevallen werd, ondanks de goede bedoelingen, vergeten het bedrag over te maken, zodat een herinnering soms nodig was. Ook merken we dat de bankkosten van persoonlijke overschrijvingen en acceptgirokaarten elk jaar hoger worden.

Daarom bieden we een systeem van automatische incasso aan. U kent het ongetwijfeld, omdat de meesten van u energie, abonnementen, verzekeringen ook al op deze manier betalen.

U kunt het formulier downloaden en afdrukken. We vragen u het formulier persoonlijk, per mail of per post in te leveren bij uw locatie t.a.v. de penningmeester. Adressen van de locaties vindt u op de website rechtsonder bij de drie locaties en ook in de Tau.
U kunt altijd de betaling binnen 56 dagen terugdraaien of de overeenkomst opzeggen!
We willen nog wel aangeven dat automatische incasso niet verplicht is; u kunt nog steeds met een eigen overschrijving betalen, maar we sturen geen acceptgirokaarten meer.

Het standaardbedrag voor een abonnement is € 21,90; bij automatische incasso is dat € 18,90. Veel parochianen hebben echter de goede gewoonte een wat hoger bedrag over te maken. Dat kunt u natuurlijk ook invullen op het formulier. Graag zelfs.

Guus Klaas, penningmeester