Klik op de button voor informatie over de button vastenwandeling 540px

button paasvieringen 540px

De vele kleine parochies en het zeer beperkt aantal pastores heeft in de afgelopen decennia in het bisdom Groningen-Leeuwarden geleid tot een aantal samenwerkingsverbanden. De voormalige noord-drentse parochies Assen, Roden en Zuidlaren, die sinds 2015 samen de parochie H. Franciscus van Assisi vormen, hebben al jaren een goed onderling contact. Ze ondersteunen elkaar in het pastoraat en het vrijwilligerswerk.

pastor Erich Pastor A.Th.M. Erich
is de eerst-aanspreekbare pastor van Roden en vervult daarnaast een aantal taken in Assen.
Bereikbaar op woensdagmorgen van 10-12 uur thuis

Adres: Stobbenven 7, 9320 EN Roden, telefoon 050-5014595,