Het is mogelijk om in de kerk Der Triniteit zalen te huren. Deze zijn geschikt voor bijeenkomsten passend bij de functie van ons kerkgebouw, zoals vergaderingen of cursussen. De ruimtes zijn kortgeleden gerenoveerd en voorzien van airconditioning.

Er is een grote zaal beschikbaar waar 70 personen terecht kunnen. Deze grote zaal kan door een geluidswerende vouwwand verdeeld worden in twee kleine zalen. De ene zaal is geschikt voor 42 personen en de andere voor 28 personen.

Voor bepaalde gelegenheden kan ook, in overleg, de kerkzaal gehuurd worden. Hier is plaats voor 125 personen. In de kerkzaal is een geluidsinstallatie aanwezig en een ringleiding.

Er is de mogelijkheid om koffie en thee te gebruiken tegen een redelijke vergoeding per kan. Ook kan eventueel een beamer gehuurd worden.

Informatie over verhuur:

Triniteit | Actueel