antwoord givtTijdens de vieringen kunt u voor de collectes gebruik maken van de GivT app. Door het wegvallen van de vieringen, en dus de collectes, tijdens de corona-periode hebben veel parochianen ook van deze app gebruik gemaakt.

Want naast het overmaken van giften naar onze gebruikelijke rekeningnummers, kunt U ook geven via een GivT-app. In Assen hebben we al vanaf november 2019 als proef de mogelijkheid om via deze GivT-app digitaal te collecteren. Dat collecteren kan op verschillende manieren, o.a. ook met een QR-code. Hierin zit alle belangrijke informatie opgeslagen.

Hoe werkt het:

• Givt scan codedownload de GivT-app via de App Store of Google Play
  • registreer je: GivT moet een aantal dingen weten om te kunnen functioneren, o.a. je bankrekeningnummer
  • daarna kan je op de “eerste pagina” (hoeveel wil je geven) een bedrag invullen
  • druk dan op volgende en maak op de tweede pagina de keuze voor betalen met de QR-code
  • houd je telefoon voor deze QR-code en er wordt automatisch een “foto” van gemaakt.
  • direct daarna kom je automatisch in de volgende pagina waarop de tekst staat: Yes, gelukt.
    Ook staat er in kleinere letters: bedankt voor je gift aan Franciscus parochie.

Deze QR-code is speciaal voor de collectes die in het weekend worden gehouden. Maar u kunt ons hiermee ook te allen tijde steunen. Helpt u ons daarmee? Het is veilig, vertrouwd en kosteloos.

Als u liever niet via de QR-code betaalt maar toch een bijdrage wilt leveren, dan kunt u ook via de normale manier geld overmaken op de bekende bankrekeningnummers die u kunt vinden in de Tau of op ons algemeen rekeningnummer NL51 INGB 0004 1724 30.