Op 12 december heeft de locatieraad haar overleg gehad. Het overleg vond dit keer plaats bij Hetty Puchala thuis, in aanwezigheid van de nieuwe locatieraadleden Hilde de Boer en ltty Oostendorp. Aftredende leden Herma en Flip waren voor de laatste keer aanwezig bij het overleg.

We hebben onder andere onderstaande punten besproken.
- De tweede bijeenkomst betreffende het gebouwenbeleid heeft plaatsgevonden. Er is gesproken over de verschillende werkgroepen, wat we belangrijk vinden en hoe we kunnen inventariseren wat de parochianen belangrijk vinden.
- De glasplaat en de tekst van twee schilderijtjes aan de buitenkant van de kerk waren niet meer goed. Hilde Kol heeft uitgezocht hoe dit kan worden gemaakt. Dit is goedgekeurd en zal worden uitgevoerd. Hilde heeft ook, in het kader van de 800-jarige Kerststal, gezorgd voor een bord buiten aan de kerk voor de kerststal.
- De gewaardeerde dirigent van ons koor en organist Willem van der Meulen gaat stoppen met zijn werkzaamheden. We zijn op zoek naar vervanging, maar dat valt nog niet mee.
- Het aanwezigheidsrooster voor de donderdagochtend is weer ingevuld.

Maria ten Hemel Opgenomen | Actueel

Maria ten Hemel Opgenomen | Meer info