schola gregoriana rodenDe Schola Gregoriana Roden wil graag doorgaan om in vieringen gregoriaans te blijven zingen, maar daartoe moet het ledenaantal wel toenemen. Wie durft zich bij ons aan te sluiten? Zowel heren als dames zijn van harte welkom.

Tweemaal per maand is er een repetitie op donderdagochtend van 10:00 tot 12:00 uur in de Triniteitskerk van Roden. Wilt u meedoen, maar kunt u niet op donderdagochtend, laat het aan de hieronder staande weten. Er zal dan contact met u worden opgenomen. Er is namelijk de mogelijkheid om met behulp van ingezongen bestandjes thuis te oefenen. De schola zingt een half tot een uur vooraf aan de viering alle benodigde gezangen door. U kunt zich daar dan bij aansluiten.

Help ons om het gregoriaans in de vieringen te blijven zingen!

De Schola Gregoriana Roden, Anneke Poelsma, T 0505017 354

Triniteit | Actueel